Sällskapet Örgryte Odalmän har glädjen att bjuda in till vårt vårmöte den 26 maj.
Äntligen kan vi lägga vintern bakom oss, vitsipporna har tagit över och träden börjar återfå sin grönska. Även vårt område lever upp lite extra nu på våren.
Denna gång sätter vi särskilt fokus på vårt närområde och de lokala näringsidkare som bidrar till att göra Örgryte till en levande och attraktiv plats att verka och bo i. Under kvällen får vi möta engagerade aktörer från området och ta del av deras verksamheter, tankar och kanske framtidsplaner.
Vi tror starkt på vikten av ett levande lokalsamhälle där företagande, möten och engagemang skapar både trivsel och utveckling – och vi ser fram emot en inspirerande kväll tillsammans.
Från Bö Affärscentrum hälsar vi välkomna representanter från Tempo Örgryte och Bar a Kaffé. Anna & Moa Lind från Grytet berättar om sin verksamhet på Bögatan 1 samt representanter från snart öppnande Copain Bageri som ska liva upp på Lillkullegatan.
Vi väntar ännu svar från några andra verksamheter men önskar redan nu er anmälan för en trevlig kväll tillsammans.
Efter presentationerna och diskussioner så äter vi gott tillsammans.
Datum: 26 maj
Plats: Örgryte Församlingshem
Tid: 18.30
Kostnad: 250:-
Varmt välkomna med er anmälan.