Årsmötet 2026

Kära Bröder Odalmän.

Detta är den sista påminnelsen för anmälan till vårt Årsmöte. Den meteorologiska Våren har nu officiellt infunnit sig i Göteborg och den bringar ytterligare 3 möten för Odalmännen.

10 mars – Årsmöte

14 april – Medlemsmöte

26 maj – Våravslutning

Vi tar nu in er anmälan för att medverka på Årsmöte samt efterföljande program.
Efter årsmötet får vi besök från stadens andra riktiga Sällskap, nämligen Örgryte IS. En representant från klubben gästar oss och berättar om klubben idag och säkerligen om vad som kan väntas när allsvenskan, fotbollens finrum, återigen drar igång med ÖIS i startlistorna.

Årsmötet startar 18.30
ÖIS Föredrag startar 19.30-19.45

Efter föredraget äter vi något tillsammans.

Gäster är hjärtligt välkomna att deltaga efter årsmötet.

Plats: Örgryte Församlingshem.
Tid & datum: 10:e mars, kl 18.30
Kostnad: 200:-

Gäster närvarar gratis efter årsmötet men de måste anmälas i förväg. Gästerna får även ta del av mat & dryck efter föredraget (dryck betalas av gäster).

Väl mött alla Bröder på vårt Årsmöte.

Anmälan görs enklast genom knapparna nedan. Annars vänligen svara på detta email, alternativt Ring/SMS 0708199605.

Vi välkomnar gäster att anmäla sig via formuläret nedan.